Acest modul îți propune învățarea conștientă a numerației 31-100 prin asimilarea unor noțiuni legate de scrierea și citirea numerelor formate din zeci și unități, compararea și ordonarea numerelor în intervalul 31-100, rotunjirea numerelor cuprinse între 31 și 100, obținerea și completarea unor șiruri de numere până la 100 în baza unor criterii.

Numerele Naturale( 0-31)-Recapitulare

1
Numerele 0-10
2 min


Recapitularea numerelor din intervalul 0-10

2
Câte sunt?
3
Numerele 10-20


Recapitularea numerelor din intervalul 10-20

4
Câte sunt?
5
Numerele 20-31
6
Care sunt vecinii?

IDENTIFICAREA VECINILOR NUMERELOR

Formarea

1
Formarea numerelor 31-100
3

Formarea numerelor în intervalul 31-100 evidențiind ordinele ce compun numărul

2
Câte zeci și câte unități?

Asocierea unui număr în intervalul 31-100 cu descompunerea lui în ordine

3
Ce ai reținut?
3

APLICAREA REGULILOR DE FORMARE A NUMERELOR ÎN INTERVALUL 31-100

Aplicarea regulilor de formare a numerelor în intervalul 30-100

4
Ce număr se formează?
5

IDENTIFICAREA NUMERELOR FORMATE DIN ZECILE ȘI UNITĂȚILE PROPUSE PE JETOANE

Identificarea numerelor formate din zecile și unitățile propuse pe jetoane

Citirea și scrierea numerelor 31-100

1
Cum citim numerele până la 100?
4

Formarea deprinderii de a citi și scrie numere foarmate din zeci sau numere formate din zeci și unități până la 100

2
Să scriem corect numerele
5


Exersarea scrierii corecte a numerelor în intervalul 31-100

3
Găsește perechile potrivite
7

Asocierea scrierii numărului scris cu ajutorul cifrelor cu cea a scrierii cu litere

Ordonarea numerelor naturale

1
Să facem ordine!
20MIN

Ordonarea numerelor

Crescător/ descrescător având ca suport axa numerelor în intervalul 0-100

2
În ordine…crescătoare
3 MIN

Așezarea în ordine crescătoare a numerelor formate numai din zeci

3
Ordonăm…crscător?
3

Ordonarea crescătoare a numerelor de pe jetoane

Numere pare. Numere impare

1
Ce sunt numerele pare? Ce sunt numerele impare?
3 min

Formarea conceptului de număr par, număr impar

2
Par sau impar?

GRUPAREA NUMERELOR ÎN PAR/ IMPAR ÎN FUNCȚIE DE ULTIMA CIFRĂ A NUMĂRULUI FORMAT DIN ZECI ȘI UNITĂȚI

Gruparea numerelor în par/impar în funcție de ultima cifră a numărului format din zeci și unități

Rotunjirea numerelor naturale

1
Să învătăm despre rotunjire
4 min
Rotunijrea numerelor folosind axa numerelor
2
Să aplicăm rotunjirea
5

Rotunjirea numerelor de pe jeton. A se observa rotunjirea prin LIPSĂ dacă ultima cifră este mai mică decât 5, respectiv rotunjirea prin ADAOS, dacă ultima cifrăe este mai mare sau egală cu 5.

3
Cine este cel mai rapid?
5 exercitii

Vecini. Șiruri de numere

1
O călătorie
3 MIN

Varianta distractivă prin care se poate învăța despre vecinii unuui număr, despre predecesor/succesor și despre diferite tipuri de șiruri formate din numerele din intervalul 31-100

2
Vecinii și numerele
5 min

Un joc de memorie pentru a identifica "vecinii" potriviți.

3
PREDECESOR.SUCCESOR
5

IDENTIFICAREA SUCCESORULUI SAU PREDECESORULUI POTRIVIT CONTRA CRONOMETRU

La încercări matematice

1
Mai multe puncte
5 exercitii

RECAPITULAREA NUMERAȚIEI 31-100

5
5 out of 5
1 Aprecieri

Detailed Rating

Stele 5
1
Stele 4
0
Stele 3
0
Stele 2
0
Stele 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

Mai mult
Te rugam sa te autentifici pentru a putea lasa o recenzie.
Inscris: 323 elevi
Durata: 180 min
Lectii: 20
5 out of 5
5
1 recenzie
Adauga la Lista